twitter

Assalamualaikum w.b.t
..
..and the posting is started..
** I was Afraid**
...
maybe this is the suitable title for my post..
Afraid for what:

1....no calling of scholarship until these moments.
2....no matrix....not qualified...reason..dun now..maybe I'm not the chosen one like others.
3.....worried where I will pursue my studies..form 6...maybe last option..

then..
2 May 2011
Tahniah anda layak masuk From 6
SMK Sandakan...
wow!!!
..
..
ok jugak tue...
but..
aku takut lah cam lambat sangat nak habis..
then..kena wear baju skolah as uniform lagik..bukan kah leceh tue..
ish3x...
..
klu dah nasib aku mana boleh tolak kan...
suruh register this 9 May..
aku pun takut..
apalah nasib masuk SBP sambung Form 6..
..
..
..
then doa2 doa2 doa2..
ALHAMDULILLAH

UPU is ANNOUNCE..

Congratez..UM need U...
wow..
kan bagus klu macam ini..
konfom semangat giler nak sambung study..
seolah2 dah takde yg lain bah kan3x..
jadi..
..
penantian pun berakhir..
..
..
dengan yakin dan percaya..
UM is for me..
so choosing UM is the right choice 
...
...
so 29 may I will register to UM..
...
...Kolej Ke 12 is waiting for me..
jom masuk...
..
...

...
...
so taht's the end...
..
..cop3x..
doakan sukses selalu k..
Assalamualaikum.....

...


May 6, 2011 | 0 comments | Labels:

0 comments:

Post a Comment